10 Mei 2010

Peti Ais/Esbok

Peti ais aku masuk sepital selasa lepas. Bhgian sejuk beku tx membeku langsung tu yg kena gi buat 'medical check up' tu. Dlm 3 hari gaklah kita org kena minum air suam jer. Yasmin lak siap tanya, kenapa ibu tx beli air sejuk ? Sesekali apa salahnya minum air suam, elok utk kesihatan tau! Stok makanan mmg tx ada langsung, so kalau beli ayam, sebelah jer, terus goreng tx ada simpan2nyer. Sayur pun begitu juga, beli cipot jer, utk sekali makan jer, kalau tx cukup, dadar telur lah jawap nyer.
Aku tx ingat dah bila masa beli peti ais ni, tp rasanyer cam baru jer. tapi ada sekali tu aku terkejut beruk..eh silap, beruk yg terkezut...aku nengok danial tgh syok bergayut baik punyer kat pemegang pintu peti ais tu, bukak tutup bukak tutup...
aku pun apa lagi, loud speaker ler...
Lagi satu fridge magnet aku, selalu jadi mangsa penderaan budak2 bertuah ni. cian kat fm aku(dan aku sekali),nanti nk tambah koleksi lagi...setiap kali beli, setiap kali tu kena warning siang2 kat anak2 aku yg bertuah itu...JGN USIK IBUNYER MAGNET!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails