28 Januari 2012

Dinner @ HOMST Prima Saujana

Hhrrmm sedapnya...itulah perasaan pertama aku masa nak pergi makan kat Homst ni.  Last year sibuk aje duk mencuba segala restoran nasi arab.  Tahun ni tukar selera pulak...kita cuba masakan chinese muslim pulak ya...Sebenarnya kedai ni dah lama buka kat area rumah aku ni.  Konon dulu berangan nak buka puasa kat sini, tapi kesian kat aku sebab hajat tak kesampaian.  Sepanjang bulan puasa hari tu, en suami asyik balik lambat aje...macam mana nak pergi...CNY baru ni aje berpeluang menjamu selera kat sini.
 ni air aku, eimran dengan yasmin.  danial dengan qaseh nak air tin...
sedapnyaaaa...shark fin sup + crab.  tapi memang confirmlah tak ada shark fin nyakan...tapi confirm memang sedap.
Sotong goreng tepung pun sedap...giler aku..semuanya sedap-sedap belaka.  Terbaekkk tau..
 ni yasmin punya-ribena special ke apa ntah...
sayur kailan masak apa lupa pulak.  Pun sedap juga...ehhh semua sedaplah wa cakap lu...ke memang aku yang tak pandai masak aje cakap sedap...hahaha...
main dish-siakap masam manis.  Cukup segala rasa, bukan setakat masam dan manis sahaja...masih terasa rasa kat lidah aku ni lagi hah...bukan aku aje cakap semua lauk yang kita orang order malam tu sedap, en suami pun kata sedap...nanti boleh datang lagi...hahh tu yang penting...mak sukaaaa....ohh ada lagi lauk tak sempat nak snap, butter prawn...meleleh air liuh dah ni...better stop kat sini...

1 ulasan:

  1. leleh nih..kat mane tuh ..len kali bagi la lokasi leh la g gak....hehe

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails