03 April 2013

Hello Kitty

Cerita basi dua tiga minggu lepas...masa ni hp masih elok lagi...Dari jauh dah nampak kaler-kaler pink ni...alololoooo tergodanya tengok selambak barang hello kitty ni...dua tiga kali jugalah aku pegang bekas air tu...nak beli ke tak..nak beli ke tak...sudahnya tak beli!  Reason bagitahu kat en suami nak beli bekas air tu sebab nak menggalakkan anak-anak minum air masak...so en suami bagi green light dah, aku aje yang teragak-agak...sudahnya tak beli.  Minggu depannya tu datang lagi tengok dah tak ada...baru padan muka!
Jam ni pun berkenan juga...tapi memikirkan nak letak dalam bilik org dewasa cam tak sesuai aje...tanya kat yasmin, dia awal-awal lagi dah geleng tak nak...guna jarum mananya dia nak!
Selambak aksesori rambut untuk anak perempuan.  Yang ni aku beli satu sikat rambut untuk yasmin.  Rambut dia jenis tebal...sesuailah pakai sikat macam berus ni...
Menyesal pulak aku tak beli eye mask ni...tak ingat pulak harga berapa.  Qaseh suka tidur dalam terang...aku pulak suka gelap or ada cahaya sikit...selalu aku tutup ngan bantal aje.  Kalau ada eye mask ni bolehlah guna time nak tidur tu kan..hahaha...alasan nak membeli...
Punyalah banyak barang hello kitty tu, sudahnya dia pilih payung mickey mouse juga...haishh lah qaseh...sobonar eh omak eh yang lebih nak kan hello kitty tu...hari tu terjebak juga beli bag laptop hello kitty...gambar tak sempat nak ambil pasal hp dah kong...

tu ajelah nak cerita...terima kasih datang baca.

2 ulasan:

  1. hahahahahaha kkdg tul tu sis...
    mak mak yg over kan....
    tapi i pun suka gak hello kitty ni...
    sib baik sapphire pun minat :D

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails