27 April 2013

Pengkalan Balak

 Ni adalah cerita super duper basi dah...semua pun dah jadi baja...muahaha.  Kejadian ni masa cuti sekolah bulan March hari tu.  Masa tu akukan tengah di landa demam 'M', tu yang lembab semacam aje nak up cerita ni.  Lepas tu hp aku pun tengah rosak pulak masa tu, tu semualah penyumbang kepada kemalasan nak mengupdate blog...
 Hari tu ada rezeki lebih sikit...hari tulah..sekarang tak ada dah..muahahaha..kita kongsilah dengan adik beradik...sapa lagi lah yang nak share ya tak???  Tapi dah bukan rezeki dia orang nak buat cam mana kan...sudahnya hanya aku dengan kakak aku aje yang ada...Penghujung nak balik tu, makcik ngan pakcik aku sampai...dia orang lah yang dapat berkongsi rezeki aku tu...
 Macam mana pulak gambar tuan tanah boleh terbalik
 pulak ni...ish..ish..ish...
 ni sebahagian dari kanak-kanak yang mewakili ibubapa masing2.  
 Boleh pulak tak ada satu pun gambar makanan...tulah kalau tak ada kamera ni, susah tau...ni kamera kakak aku...tak ada maknanya dia nak ambil gambar makanan tu semua.  Jadi tengok ajelah sirap limau tu hah...Makanan kat sini dah kurengg sikit.  Lepas ni kita orang nak cari port lain pulak.  Banyak sebenarnya kedai ikan bakar kat area Pklg Blk ni.
Yasmin with bibik yang dah nak pulang ke kampung halaman...ada sapa-sapa nak rekomen bibik lain tak?  Aku dah cari pengganti dan dah bayar almost RM2k, tapi dah di songlapkan pulak oleh agent kat sana...Bapak...bapak jawab nanti ya di akhirat!!!

Okey tu aje nak cerita...terima kasih datang baca...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails