29 April 2013

Makan-makan @ Swiss Garden

Asyik makan aje kerja aku ni kan...opss sat, nak bagitahu...lepas makan-makan kat Pklg Balak tu, the next daynya kami pergi berpicnic di Port Dickson.  Entry pasal tu nanti-nantilah ya...Berbalik kepada makan-makan ni, one of my friend ni pun berkongsi rezeki jugalah ni...tapi tempat kita orang yang pilih.  Mulanya nak makan kat Shang ri La...last minute tukar ke Swiss Garden.  Eloklah dekat sikit dengan office.  Aku pun pergi jalan kaki aje.  Balik baru naik bas...almaklumlah dah kekenyangan...
Aku kalau lunch buffet memang jarang nak makan nasi.  Ambil lauk-pauk aje.  Tu 1st round aku ambil kerabu.  Satu tu masin ya amat!!!
Ni my 2nd round.  Tapi apa bendanya aku tak ingat dah...tu ada beef with mushroom sauce.  Yang lain tu minta maaf lah, memang tak ingat sungguh...
ais kacang ni kena buat sendiri kan...sampai 
dua kali aku duk bedal ais kacang ni.
 Ni pun tak ingat dah...
tu ada kepah dua ketul aku ambil...
 mushroom soup tapi rasa macam berempah sangat..
 ais krim memang tak pernah di lupakan...sayangnya mangkuk tu kecil pulak.  kawan aku suruh tukar pakai mangkuk ais kacang tu...melampau pulak aku rasa!
Total bill dalam 300++ untuk 6 orang makan.  Kita orang start lunch dalam 12 lebih, almost dua jam jugalah duduk kat sini.  Kiranya kamilah orang yang terakhir keluar dari situ masa tu...
Tu ajelah nak cerita.  Terima kaish datang baca.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails