08 April 2013

Update Terkini

Saja jerrr...tapi nak kena update jugak kat sini.

Ingat lagi tak yang aku dah campakkan hp pintar aku yang dah nazak hari tu??? Sekali tanpa aku sedar, en suami telah menghantarnya ke 'hospital swasta'...hari tu aku cuma hantar kat 'spital gomen' aje...tu pun mencekik darah nak charge...terus aku minta discharge kan aje talipon aku tu...Dia nak seprise kan akulah tuuuu...aku yang menunggu tepi jalan dalam panas tu memanglah panas hati mulanya...sekali bila dia keluarkan talipon tu, tanjat ahkak!
Dengan pesanan penaja sekali tu..."sila jaga baik-baik"...muahahaa...'baik bosss...'

So lepas ni kenalah aktif kembali mengupdate kat blog ni kan...sejak tak ada talipon tu, nak update blog pun cam malas sangat...alasan susah tak boleh nak ambil gambar...lepas tu FB dan instagram pun lama aku tinggalkan...now orang dah sibuk ber'keek' pula...ahkak tak naklah ketinggalan keretapi lagi...

Tu ajelah nak update buat masa ni.  Tunggukan berita seterusnya selepas ini...muahahaha... sangatlah poyo...
Terima kasih datang membaca.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails