22 Oktober 2012

Games kat Handphone

 Buat masa ni, nilah antara game yang aku duk layan kat hp time bosan or mengantuk
subway surfers..memang layan lah
 aku pun tak tahu sapa yang load game ni kat hp aku.  tau-tau dah ada aje.  
ni pun sebab aku nengok danial mainlah...rileksss aje dia main cam dah pro aje.
 boleh menguji jantung aku jugalah game ni.
kadang sampai terangkat-angkat kaki aku..hehehe
 jangan sampai kena tangkap sudahhhh...game over
 ni pun boleh tahan juga. basketball mania
eimran yang load.  katanya sama macam main kat tesco.
menguji kecekapan jari-jari di tangan
ada juga game lain, tapi buat masa ni, nilah yang
aku layan.  angry bird pun dah lama aku lepaskan...
dah tak angry dah...
ada game lain ke yang best kt android?
tq for reading my friend

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails