15 Oktober 2012

Sup Cendawan & FB

Aku gunakan sup cendawan dalam tin aje.  Memenuhi permintaan danial yang nak makan sup.  Minggu lepas dia tak berapa sihat...batuk ngan selsema.  Hari Jumaat ayah dia bawa pergi klinik memang dia demam pun.  Sup cendawan ni aku tambahkan fresh milk dengan cendawan butang dari ayam brand. 
celup-celup ngan roti ni...
berselera danial makan.  dia tu dah cedeking betul.  lupa pulak suruh ayah dia minta ubat cacing kat klinik hari tu...manalah tahu kot cacing pulak budak kecil tu...

Rasanya dah dua minggu aku tak berfacebook...cam okey aje...aku terlupa password...bukan sekadar lupa password, password email pun aku lupa.  kat fb aku guna yahoo email, untuk blog aku guna gmail...padanlah muka kan.
lagi pun sekarang ni banyak benar password yang nak kena ingat.  tapi dah dua minggu
ni okey aje tak berfb...kalau ada kenkawan aku yang baca blog ni, email ajelah
ya...email aku : yatizul88@gmail.com.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails