15 April 2020

Daging dendeng sedap dan kuah kacang segera


Assalamualaikum.

Dah asyik membeli aje kan, sekarang masa untuk mak menjual pula ya anak-anak. Apa benda yang mak jual tu...ni daging dendeng sedap tak tipu. 

Aku dah cuba semalam. Serius sedap. Dia dalam plastic frozen. Panaskan aje. Ini product keluaran wanys. Jadi memang 100% produk muslim. Di yakini halal. Berat daging dendeng ni 500gram. Harga rm39 tak masuk pos.
Jelas ya. Kalau nak kena cepat sebab produk ni limited. Keluar masa nak puasa aje.  Jadi jangan lepaskan peluang. 

Aku tahu manusia normal memang suka tanya bila benda dah habis. Jangan macam tu, nanti buat aku rasa kasihan kat korang. Jangan tau. Order sekarang.

Lagi satu product yang limited keluar time puasa ni kuah kacang segera.
 Aku dah cuba yang ni juga. Senang sangat . Just campurkan dengan air panas, siappp!


 Malam tadi juga aku rebus nasi impit. Sahur pagi tadi aku dengan Yasmin makan ni aje. 
Yang lain makan masa sarapan. Semua kata sedap.

Ehhhh...kuah kacang ni bukan makan dengan nasi impit saja ya. Boleh makan dengan pecal juga. Jadi bolehlah beli untuk makan pecal masa berbuka nanti. Puasa minggu depan aje.

Ok itu aje barang jualan akak buat masa ni. Jom cuba, tak menyesal beli tapi menyesal tak beli.

Terima kasih datang baca.



1 ulasan:

  1. Kena car jugalah kuah kacang segera, sebab saya ni pun hantu nasi himpit makan dengan kuah kacang hihihiii.

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails