24 September 2010

Alhamdulillah...murah rezeki hari ni.

Alhamdulillah atas rezeki yg dikurniakan...hari ni, ada jamuan hari raya besar2an kat opis aku ni.  Kalau aku tx malu nnt, aku ambik lah gambar posing2 or gambar makanan ke.  Lepas tu, malam pulak ada farewell dinner utk boss aku yg akan bersara hujung bulan ni.  Lepas tu pulak, ada kenduri doa selamat kat rumah kakak aku. 

Semua majlis ini aku kena pergi, tx boleh tidak.  kalau tx pergi boss punyer dinner tu cam tx best pulak, boss baik...so kenaaaaa pergi jugak.  Kenduri doa selamat tu pun wajib gak pergi sbb kakak aku buat doa selamat nak pergi haji bukan doa selamat dpt title datuk datin ke apa...

Anak2 aku dah siap2 poskan ngan kakak aku suh dtg ambik.  Anak2 bertuah tu ok jer kalau dpt gi awal2.  Bukan nak menolong pun, saja nak memeriahkan suasana...makan,makan dan makan...bila nak diet ni???

Syukur sgt2 atas rezeki yg Allah kurniakan...Alhamdulillah....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails