08 September 2010

Ucapan Selamat Hari Raya

Di ketika n3 ini aku taip, anak2 tercinta telah selamat sampai kat kampung.  Sob..sob..sob...mlm nanti buka puasa berdua jer (yeahhhh...boleh mkn mcd,kfc,pizza...keji betul aku)  tak per, malam ni jugak lepas buka puasa aku lak gerak balik kampung ngan en suami.

Di kesempatan ini, aku ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya pada semua pengunjung blog aku ni, terutama kepada pengikut2 aku, kengkawan yg mengenali aku dan tx di lupakan kepada silent readers aku juga.  Dengan rendah hati aku mohon ampun dan maaf kalau sepanjang aku berblog ni ada antara n3 aku yg menyinggung rasa, terkasar bahasa, itu semua tx ada niat pun, sekadar tulisan utk tatapan di masa depan.  Semoga persahabatan di alam maya ini berkekalan.

Kepada yg balik kampung, berhati2 di jalan raya, ingatlah orang yg tersayang.  Biar lambat asal selamat. 

Di n3 ni jugak aku letak kan kad ucapan selamat hari raya dr kawan2...terima kasih.
Dari Hana - Japan
Dari Along Roz
Dari Dr Inahar

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails