06 September 2010

Buka Puasa @ Ampang

Dah nak penghujung Ramadhan ni, baru semalam berkesempatan berbuka kat umah sil.  dia pun baru jer tx sibuk, so boleh lah kita org berbuka sesama.  Sebelum ni dia sibuk buat hamper raya. 

Mulanyer dah malas nak pergi sbb en suami sibuk duk mengecat rumah.  Bila tanya nak pergi ke tx, dia suh siap tp yg dia duk mengecat lagi...aku pun buat dekkkk jer lah.  Sudahnyer dekat pukul 6 baru keluar rumah.  Satu apa tx bawa...byk cantik buat malu jer nanti.  En suami kata tx apa dia org dah masak, issshhhh...tx ada maknanyer aku nak pergi rumah in law lenggang kangkung kot umah kakak aku tx apa gak lagi...hihihi...jgn mare ya...
so fikir punyer fikir, kita org bawak kfc jer...lagi sekali kena beratur lama nak dpt makanan...sampai orang dah berbuka kita org minum air jer kat kfc tu.

Mmg meriah buka puasa kat umah sil aku ni.  ramai gak yg ada.  gambar malu nak ambik,   adalah jugak anak sedara yg ambik gambar, tapi aku cam malu terlebih lak...ahaks...so makan jerlah, apa lagi...sedap...ada sambal tumis udang, ikan masin masak lemak ngan nenas, ayam goreng, ada lagi aku tx perasan. aku makan dua lauk tu jer.  lepas tu kfc seketul...alhamdulillah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails