22 September 2010

Raya Kedua

Rasanyer tx ada dah gambar2 raya pertama...habislah kot.  kalau ada nnt aku selitkan jerlah kat mana2 n3 yg bersesuaiankan.  Ni gambar2 raya kedua.  Sambung lagi bakar sate yg malam raya hari tu.  kasi habis sebelum kita org balik ke rumah masing2.  Dah alang2 bermain ngan arang, bakarlah sekali ikan dan udang.  Resepi cincai oleh aku sendiri...hikhikhik...


ini kuah spaghetti oleh kakak aku
Aku sibuk kat dapur(bukan masak pun, nyibuk jer) yasmin sibuk duk mengambil gambar baju raya dia.  ooohh ada cerita ghopernyer.  dia merajuk sbb aku tx masukkan n3 pasal baju raya dia.  kan aku ada buat n3 pasal baju raya qaseh...aallaaa yasmin, tu pun nak merajuk....tu pasallah dia ambik gambar baju dia sendiri dan suruh aku blogkan...bertuah betullll...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails