23 September 2010

Urusan Seri Paduka Baginda - Raya ke 4

Raya ke 4 kita org tx pergi beraya ke mana2 pun.  sibuk menguruskan hal2 urusan seri paduka baginda.  Awal pagi lagi dah keluar, awal pun tx lah awal sgt adalah dlm kul 10.30am kot, sbb tau jln tx jam...

Sebelah tengahari kita org ke area Bangi, atas urusan rasmi gak...tgh dok mencari2 ternampak kedai al-ikhsan(factory outletnyer), apa lagi happy eimran suh ayah dia singgah.  Kan kasut raya dia tx beli lagi, hah ambik kau...raya ke 4 pun masih mencari kasut lagi!  Barulah jumpa yg berkenan di hati.  harga pun sgt berpatutan.

Masa nak ke al-ikhsan ni, kena lalu depan JM Bariani...aku pulak yg happy...habis urusan kat al-ikhsan terus ajak en suami lunch kat situ.  Hmmmmm...lepassss mengidam...
Masa nak letak gambar ni baru aku perasan yg kat JM Bariani hanya ni satu jer gambar yg aku ambik!  Tapi rasanyer cam aku ada gak posing2 masa kat dlm kedai ni...manalah perginyer gambar tu...Gambar makanan pun tx ambik..

Lepas lunch kat sini, ada satu lagi urusan kat Cheras pulak. Masa kat Cheras, kakak aku call mintak tolong nak pindah rumah.  So...lepas selesai urusan kat Cheras, terus zaassss ke Ampang pulak.  Sesi tolong menolong ni sampai malam tau..!  Penat giler kita org...Eimran ngan Yasmin pun terlibat secara langsung.



Hahhh..ni sebahagian dr barang2 dia...

Masa sesi mengangkat barang tu tx adalah lapar sgt, aku siap cakap ngan en suami tx payah makanlah...tp nak dekat sampai rumah, sumer kelaparan...Ingat nak makan mee jer, tp tgk ada kedai makan baru - ayam penyet ..terus dia ajak cuba. 



Not bad gak makan kat sini.  Tak berapa ramai sgt customer mungkin sbb baru lagi kot.  Harga pun boleh tahan.  Nanti boleh datang lagi...

Mmg satu hari ni tx beraya, sibuk ngan urusan penting.  Lunch ngan dinner pun kat luar.  Penattttt...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails