02 September 2010

Power Rangers


Ini power rangers danial yg baru di beli oleh en suami ku kat tesco.  baru tx barulah, dlm 2 minggu lepas kot...skrg ni danial duk layan benda alah nilah.  yang putih biru tu boleh tukar2 jadi cam ala2 rusa ke apa ntah, aku tx pasti lak.  gambar2 ni danial lah yg suh ambik, dia siap nak posing sama, aku jer yg tx bagi, asyik muka dia jer kat blog aku, dah tu muka tx mandi lak tu..ish..ish..ish...so tahun ni danial akan beraya ngan power rangers dia nilah...bolehhhh...

1 ulasan:

  1. Budak lelaki camtu ler... hehe

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails