07 April 2011

Pusat Sains Lagi



 cantik pulak bunga ni...
Sepanjang jalan dekat dalam Pusat Sains ni ada saja permainan yang menguji minda.  Semua tu harus di cuba.  Rugi kalau tak cuba, balik rumah asyik teringat2 pulak...

Ada juga games kat bhg bawah.  Tapi di sebabkan ramai sangat orang, tak kuasa aku nak menunggu bila eimran kata dia nak cuba sesuatu mainan tu.  aku suruh aje dia cuba mainan yang lain. 
Budak kecil ni pun tak mau ketinggalan jugak...

1 ulasan:

  1. memang seswai bawak anak2 dtg sini..mcm2 boleh dorang explore..

    saya pun penah dtg skali mase rombongan sekolah si abg tadika..5 thn lepas..hehe

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails