20 Oktober 2011

I Love Drypers

Haaaahh...hambikk ko...sikit punyer baik aku promote drypers ni...skrg ni memang aku dah jatuh cinta ngan drypers ni.  Dah few months jugak aku bertukar kepada drypers.  Sebelum ni aku biasa guna huggies.  Dari zaman eimran sampailah danial mmg guna huggies + ada campur-campur gak ngan cap lain.  masa awal kelahiran qaseh pun ada gak guna cap lain.  tapi semenjak dua menjak ni tak tukar dah pada cap lain.  kiranya kalau gi supermarket tu terus cari drypers.
Naper aku suka drypers??  Sekarang ni drypers macam ala-ala cotton gitu.  Kalau dulu corak pun tak menarik, skrg cuba tengok...ada 1 2 3, lepas tu i luv mummy, i luv daddy.  Yang penting sekali kat pelekat dia tu.  Kalau yang lama tu, kena bedak or minyak sikit aje dah tak nak lekat...sekarang tidak lagi.  Dulu aku selalu aje hangin sebab kalau dah kena bedak, cam ner nak guna lagi...membazir aje.  Kadang tu aku pakaikan dgn seluar tapi anak2 bertuah ni sendiri tak selesa sbb longgar kan...asyik2 tengok kat diaper dia org...lepas tu pandai, sendiri gi cabut buang...
Lagi satu yang terbaikkkkk sekali banyak mana pun qaseh kencing, belum pernah lagi kena tembus kat baju or seluar dia.  Dulu kalau aku gi jalan2 ke ampang or ke sa pandan mesti bawa extra baju sebab terlebih kencing memang kena baju...sekarang tidak perlu risau lagi...budget2 dah penuh tu cepatlah di tukarkan diaper dia...Aku pun tak perlu dah bangun malam utk menukarkan diaper dia.  Bangun utk nen kan dia aje...


Untuk harga aku rasa berpatutan dengan quality dia yang sekarang ni.  Kalau dulu ya, memang cekik darah...skrg ni bagi aku berbaloi2...Lagi lah qaseh dah besar skrg ni pakai size XL.  Setiap bulan memang kena beli 2 packlah.  Ni hanyalah pendapat aku saja, orang lain aku tak taulah..citarasa kita kan berbeza...Apapun buat tika dan saat ini, Dryperslah pilihan aku...


psst...skrg ni drypers bagi percuma t-shirt kat dlm pack dia...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails