17 Oktober 2011

Wedding @ Seremban

Masa hujung2 nak habis raya hari tu, pergi wedding anak cousin aku kat Seremban.  Anak sedara arwah abah aku.  Kita orang kalau jumpa pun setahun sekali masa raya.  Masa raya hari tu dia singgah rumah kat kampung hantar kad jemputan.  Pergilah sebab ni anak dia yang pertama dan kedua sekali jalan..
Masa kita orang sampai ngam2 time orang nak berarak...bila time kenduri kendara macam nilah baru jumpa sedara mara yang tak sempat nak jumpa masa hari raya...
Balik dari seremban ni singgah kat rumah mak ngah aku pulak.  Ni rumah arwah kakak abah aku.  Lama weiii tak jumpa.  Rasanya last jumpa tahun 2009 masa hari mak aku meninggal.  Dia pun terharu sangat aku ngan kakak aku datang...nanti kita jumpa lagi ya, mak ngah... InsyaAllah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails