27 Oktober 2011

My Superhero

Memang dialah power rangers, ultraman, ben 10 aku.  Dialah orang yang no. 1 datang kat aku kalau aku buat2 manja pening kepala or sakit kaki.  Dia jugaklah yang terus gusti dengan ayah dia kalau ayah dia buat2 pukul or cubit aku...yang aku lak mengada buat2 nangis.  Laju aje dia datang belasah ayah dia...
Sekarang ni dia kena beralah dengan qaseh yang suka sangat nak tengok upin ipin.  Ada antara episod upin ipin tu citer pasal cita2.  Lepas tengok citer tu, danial juga bercita2 nak jadi angkasawan cam upin ipin.  Yang bestnya dia siap nak bawa aku lagi tu pergi angkasa...hahaha...kalau ibu belikan adam calsium, adam bawak ibu gi angkasa, nak tak?? 
Cam tulah dia umpan aku kalau nak suruh belikan calsium dia... 
Tahun depan umur dia 5 tahun, dah nak hantar gi sekolah.  Dia memang tak sabar2 nak pergi sekolah.  Hari-hari duk tanya, mana baju sekolah dia...cikgu tengah jahit...ooohhh...
 adam sayang aceh, tapi dia suka buat adam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails