16 Oktober 2011

Lunch @ Swiss Garden

Salam pagi Ahad...Alhamdulillah pagi ni line tenet ok pulak.  Elok aje laju...baru berangan nak buat 2 -3 entry and nak buatlah sekali entry tertunggak minggu ni-kasi stok seminggu punyer!  Tapi kat sebelah aku ni, dah mengerang2 suruh cepat...cepatlah..cepatlah... 
tensiiii mak ko ni tau tak!!!

Sebelum terlewat aku masukkanlah acara makan2 masa pergi course hari tu.  Gambar hanya pada hari kedua aje.  Hari pertama, makanan super duper sedap sampai aku terlupa nak ambik gambar...

1st round.  Tak ambik nasi pun.  Takut nanti kenyang sangat.  2nd day ni banyak ikan.  tu ikan steam.  Aku ambik sikit sayur asparagus...
2nd round.  Ikan gak lagi ngan tofu jepun yang lembut gemalai tu.  ikan tu masak lainlah pulak.
 Disebabkan duduk dekat sangat ngan kek2 ni, 3rd round terus aku sambar ria...sedap jugak. masa 1st day tu ada carrot cheese...sedapnyerrrrr...nyesal ambik sepotong aje...carrot cheese dia tak potong mcm kek tu, dia potong adalah besar2 jari aje...
Last sekali of coz my favourite ice-cream.  2 hari tak tinggal ice-cream ku ini.  Tengah taip ni pun terasa nak makan ice-cream lagi...
air suam jgn lupa...
Aku course ni kat Swiss Garden KL.  Not bad tau makan kat sini.  Aku sempat lah jeling2 harga buffet lunch kat sini, around RM 58++ utk dewasa.   Jommmm swiss garden....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails