07 April 2012

Berdua Denganmu...

 pasti lebih baik...aku yakin itu...ala-lala...gediks kan...hari tu menemankan en suami ke JPJ atas urusan seri paduka baginda...banyak betul urusan seri paduka baginda aku kan...dah alang-alang ke area wangsa maju tu, aku pun apa lagi...laju aje ajak lunch kat Alpha Angle.  Lama weeeiii tak datang sini...
 ni ajelah yang dapat aku snap.  Faham-faham ajelah kalau jalan berdua ni...tak ada maknanya dia nak tunggu aku ambil gambar...ni pun siap geleng geleng kepala lagi...
Kalau dah sampai sini tak sahlah kalau tak menjamu selerakan...kata nak lunch together gether...dari zaman bujang trang tang tang lagi kalau ke Alpha Angle ni mesti nak makan kat food court dia.  Kali ni kita orang ambil yong tau foo.  Untuk dua orang makan...boleh lah...

Lepas tu jalan jalan kat Jusco/Aeon tu.  Tak ada sales pun so jalan-jalan cuci mata aje.  Sebelum balik beli donut big apple dengan biskut famos amos untuk anak-anak tercinta.  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails