16 April 2012

Besday Mengejut

Sambutan harijadi ni adalah sambutan harijadi bak kata orang dulu-dulu...main dannn aje.  Nak kata kejutan...tak kot...ni besday anak abang aku yang no.3.  Kejadian ni berlaku hari Ahad lepas.  Kebetulan Yasmin menemankan makngahnya kat Desa Pandan, ngam-ngam masa dia orang sampai aje kat rumah aku, abang aku pun call suruh order pizza.  Dia orang tu memang anak beranak suka makan pizza...Kebetulan dia pun memang ada kat area Serdang, so suruh ajelah datang kat rumah aku.

Dah katanya besday kan, harus lah ada kek...tak kan makan pizza aje...nasib baik pizza dengan secret recipe ni dekat-dekat aje kedainya.  So memang cantik sangatlah tu...

Nasib baik sebelum keluar nak beli pizza dengan kek tu aku dah siap masak udang tempoyak.  Lepas tu minta bibik dadar telur aje.  Balik dari beli kek tu dia orang pun dah sampai dan dapatlah dia orang makan dulu sementara tunggu pizza dan kek.
Besday boy yang bam bam juga ni.
Dengan abang longnya...eh kepala qaseh lah tu...
anak-anak aku...tumpang sekaki...
P.I.Z.Z.A
anak-anak sedang menikmati kek secret recipe

3 ulasan:

  1. kenapa tak jemput Adli n Najwa????

    BalasPadam
  2. Amboi...bersila rapat ngadap kek...kalau la tau rahsia secret recipe tu, confirm buat sendiri kan?

    BalasPadam
  3. wah kek SR terbaik...best2...

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails