14 April 2012

Sambal Udang Sap Sap Soi

Sebenarnya aku nak buat sambal udang tempoyak.  Tapi stok tempoyak aku dah habis lah pulak.  Nak tak nak buat ajelah sambal udang biasa2 ni.  Aku memang teringin bebenor nak makan sambal udang tempoyak.


Roger2 kat kakak aku suruh bagi sebekas tempoyak.  Lepas kempunan...buat sambal udang tempoyak tu hari Ahad lepas tapi tak ada pulak ambil gambar. Dan tadi pun aku buat lagi.  Habis diet aku.  Durian/tempoyak dengan aku macam isi dengan kuku...muahaha...

7 ulasan:

  1. Hai yati,
    lupakanlah diet tu kejap.... layan dulu udang tempoyak..terbaeeeekkk he he hehh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Makan tetap makan kak,tp control aje jgn tertbh nasi sudah

      Padam
    2. Makan tetap makan kak,tp control aje jgn tertbh nasi sudah

      Padam
  2. Salam kenal yati, kalau yati mcm isi dgn kuku tempoyak tu, akak pula mcm langit dgn bumi. Tak pernah masak apa pun guna tempoyak tapi makan kalau org lain masak, mcmana tu? adakah akak ni kategori malas? hehe...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tempoyak mmg tx blh dipisahkan....dpt durian lg nikmat kak....

      Padam
  3. yummmmmmmmmmmmm..bila nak masak utk kak su eh..hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kak su order jer...kejap dah siap...sap sap soi jugak...

      Padam

Related Posts with Thumbnails