23 April 2012

Cenderahati Dari Yasmin

Alahai anak pompuan aku sorang ni...suka bebenar membeli belah kat kedai buku sekolah dia tu.  Pantang kalau ada duit lebih...ke kedai buku lah kaki dia melangkah.

Bila aku call petang tu dia cakap ada surprise untuk ibu...cehhh...aku pun buat2lah teruja apa bendalah dia dah beli ni...nak marah juga sebenarnya tapi sebab kan 'ingatan' dia tu aku terimalah seadanya...
nilah benda yang dia belikan tu.  harga tak kisahlah berapa, tapi mesti dia tak makan waktu rehat kan...setiap hari aku bagi dia duit belanja RM 2 aje.  Pandai-pandai dialah nak makan ke atau nak membeli membelah kat kedai buku.  Tapi tiap hari kalau tanya memang habis aje RM 2 tu.  Tak adanya berbaki.  Kadang tu memang saja aje dia tinggalkan dalam 50sen sebab nak beli aiskrim do do(bukan do do cheng ya) pulak masa tunggu van nak balik...
so aku letak kan kat opis bersama dengan cenderahati dari abang dua tahun lepas sempena hari ibu.  Sama juga lah tu beli kat kedai buku sekolah.  Sekarang ni zaman abang dia berulang ke kedai buku dah berakhir...turun kat yasmin pulak.  Tunggu aku buat entry apa yang yasmin duk sopping kat kedai buku sekolah dia...hari-hari ada aje benda yg dia duk beli...Tukang report aku adalah qaseh dengan danial...boleh tahan budak kecil dua orang tu...

Letak sebelah menyebelah...senang nak tengok kat depan mata...love both of you darling...belajar rajin-rajin ya...bila besar nanti boleh lah belikan ibu rumah baru ke...set sofa baru ke...ngeh..ngeh..ngeh...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails