07 Disember 2012

Akhirnya...

Alhamdulillah...dapat juga aku merasa kenikmatan durian crepe yang begitu popular seantero Malaya semenjak dua menjak ni.  Memang ramai yang kata senang aje membuatnya...cuba korang buat...memanglah senang, tapi kenalah ada kepakaran sikit dalam membuat kuih ketayap.  Ni hari tu aku buat kuih ketayap pun failed...habis camnor, order ajelahhhh...
Susah juga nak mencarinya...kalau kat kedai habis sokmo.  Kalau nak order online, kena pergi ambil sendiri, no delivery.  Tapi kalau dah rezeki tu, InsyaAllah tak ke mana kan...tup..tup...kawan kat office yang buat.  Laju aje aku order 4 paket.  1 paket aku sorang aje, lepas tu duduk senyap kejap sebab pening kepala makan durian...muahahaha... 
sepaket bagi kat kakak aku, lepas tu danial yang makan balik.  Tak sangka pulak danial suka durian crepe...tapi dia memang suka durian pun.  Yang kat rumah pun aku rasa dia aje yang duk perabis kan...
okey...tq for reading

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails