05 Disember 2012

Setia City Mall

tak tahulah kenapa aku suka sangat pergi Setia City Mall ni...aku rasa tempat paling tenang nak shopping.  Padahal boleh tahan juga jauhnya dari Kajang...pergi lagi hari tu, Ahad lepas..lepas.  Sorrylah entry aku kan selalunya dah basi baru nak publish...
Parking kat convention centre sebelah tu, menapak lah jalan...jgn bersungut...kata nak jalan kan..hah jalan lah...
Hajat hati nak pergi 'tengok-tengok' seluar kat H&M, even few day before tu aku dah suruh en suami gi survey dulu kat situ, ada tak yang bersesuaian...katanya banyak...nanti datanglah tengok...wahhh tu petanda yang baikkan...laju aje aku ajak pergi hari Ahad tu...janganlah tangguh lama-lama kalau orang dah setuju nak  bawakan...
Tapi korang nak tahu...sampai aje kat H&M tu, qaseh ngan danial pulak yang overrrrr!!!
dia orang pulak yang sibuk duk mengambil itu ini...helloooo korang ingat ni sopping krismas ke???  danial siap tarik2 tangan ayah dia nak beli stokin/kasut gambar cars...grrr geram aje aku nengok kan...sekarang ni korang tahu tak kat mana benda alah tu??? elok aje terjelepok kat tepi katil aku...

Lepas tu pantanglah sangat nampak benda alah ni.  Sib baik aku memang dah stand by siap-siap duit syiling...happy lah dia orang dapat naik macam-macam jenis kartun yang ada kat Mall tu...
sudahnya kan, seluar kerja satu pun aku tak dapat...gerammmm kann...
Okeylah..tu aje citer budak nit-nit ni...tq for reading.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails