04 Disember 2012

Jersey Bola

Jersey putih tulah yang eimran duk sibuk nak beli kat Padang Besar hari tu.  Aku bagi duit aje, dia pergi cari dengan abang syahir dia.  Lepas tawar menawar dapatlah RM 28 kot.  Rupanya tak puashati lagi tu...nak yang lengan panjang pulak, lepas tu ada lubang-lubang kat baju...banyak songeh ko kan bang...
Sibuk pulak ajak cari kat pasar malam...aku kata kat pasar malam mana ada, dia kata ada...mata dia meliar aje kalau pergi pasar malam.  Sekali memang betul ada, senyum sampai ke telingalah dia...sekali harga kat sini lagi murah dari yang kat padang besar.  Dah belikan utk abang, danial pun nak jugalah...tu yang sibuk ambil gambar bersama tu...Ntah sapalah yang tukang ambil gambar ni, aku pun tak tahu...yang aku tahu masa nak load gambar lain, ada dah gambar dia orang...hrmmmm...
sebenarnya eimran ni suka kumpul jersey...tak kisahlah mana punya team.  Tapi yang banyaknya MU dengan Malaysialah.  Sekarang ni sibuk duk memujuk aku suruh beli jersey Malaysia yang  baru tu kaler biru..boleh...sila basuh tandas dengan kemaskan bilik sendiri...sanggup tu dia buat...jersey punya pasal!!!
Dah selalu sangat beli jersey tu sampai kakak yang jual tu pun dah kenal, hari tu dia siap cakap, rajin mak awak melayan awakkan...sayang anak kakkkk...
terima kasih datang baca...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails