15 Januari 2013

Jajan

Kesukaan aku...muahahaha...tak tau lah kenapa tiba-tiba rindu pulak nak makan Tam-Tam ni.  Minggu lepas sampai dua kali aku pergi membeli kat kedia borong...beli sekali 10 paket .
Bila aku dah makan tu, yang lain pun tumpang sekakilah kan...tu yang sekejap aje dah habis.  Tu pasal lah jugak dua kali aku menapak pergi kedai borong...
Yang ni pun sedap juga.  tapi yang ni dah lama beli, tak ingat pulak  bila.  Yang pasti tak lah berulang-ulang beli macam Tam Tam tu.
Hokk ni pun dah 2 kali beli minggu lepas...ni pun masuk kategori jajan ke??  tak kisahlah sebab kira makanan ringan juga...Tak kenyangkan makan ni aje...Sekali beli hari Khamis lepas, sekali lagi hari Ahad pulak.
Masa hari Khamis tu aku paksa en suami berhenti kat Petronas...dah tak boleh tahan dah...nak sangat makan magnum...hahaha giloss...sekali lagi Ahad lepas beli kat 7 Eleven.  Mahal juga magnum ni...tapi dah tekak mengada, layan ajelah sementara ada keinginan ni.
Haahh jangan ada pulak yang ingat aku mengandung ya!!! Tak ada maknanya...
ok tu aje cerita aku...tq for reading walaupun merapu...

1 ulasan:

Related Posts with Thumbnails