15 Januari 2013

Lagi Game Di Handphone

Kalah budak-budak kan...nak buat macam mana...banyak sangat masa senggang..hahaha... masa senggang aku selalunya dalam bas lerr...walaupun kadang-kadang terlelap juga, tapi selalunya aku habiskan masa dengan membaca novel atau main game.  Jadi memanglah kena download banyak game kat handphone aku ni.
Ni kira yang terbaru jugalah...Candy Crush Saga...yang ni memang giloss tau tak... addicted..bukan aku aje, en suami pun sama.  Lepas tu aku racun pulak kawan aku..hahaha.
Kakak aku aje tak makan 'racun' yang aku hantar...muahahah
Kalau main game ni kenalah link kan dengan FB...sebelum ni aku memang tak layan game-game kat FB, tapi sejak dah terjebak dengan Candy Crush Saga ni...ya ampunnnnn... kenapa kena link dengan FB?? Sebab nanti kat certain level kita kena request friend untuk bagi nyawa gitulah supaya kita boleh mara ke level seterusnya...Dulu masa zaman orang duk main Farmville kat FB aku tak layan bila ada orang hantar request...sekarang padanlah muka aku, seminggu lebih menunggu orang nak respond...tu pun sib baik ada..hahaha...
Cubalah korang pulak download game ni...tapi awas ya, kalau meroyan jangan salahkan aku, salahkan android...hahaha
Ni pun satu lagi game yang buat aku meroyan...kawan akulah ni suruh download, katanya best...pun sama juga kena link dengan FB.  
Tapi game ni ramai yang main, senang sikit aku...selalunya kan, aku kalau main game tak pernah nak baca dulu instruction apa semua, main tekan hentam kromo aje.  Sebab tu aku selalu suruh en suami download juga game yang aku main..nanti dia lah yang tukang bagitahu macam mana nak dapat markah lebih ke apa...hahaha...senang kan...macam Diamond Dash ni asyiklah aku pelik apasal markah aku sikit aje, tak bertambah pun...bila en suami dah terangkan barulah aku tahu...muahahaha...kalau tak ko tekan ajelah...
Korang jomlah main game release tension maaa...
Tq for reading...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails