10 Januari 2013

Rojak Ayam Sg Kantan & Kak Intan

Pergi makan rojak ayam ni masa cuti menghantar anak-anak ke sekolah minggu lepas.  Lepas hantar danial & qaseh terus kita orang pergi isi perut pulak.  Lapar perut aku dengar raungan qaseh...hehehe
Pinggan rojak ayam ni kecik bonar..susah aku nak gaul-gaulkan...nampak juga keratan akhbar berita harian pasal rojak ayam ni...
Aku tak naklah ngomel masa makan tu kata portion macam sikit aje...hahaha...sekali masa aku tapaukan untuk kakak aku, dia pun cakap benda yang sama...muahhaha...tak perlah kesedapan tetap maintain...
Tapaukan untuk kakak aku yang menjaga anak bongsunya yang masuk hospital...Kesianlah kat kak intan kan...tak dapatlah nak masukkan kepala kak intan sebab dia bertudung... masuk badan ajelah ya intan...anak sedara aku ni dah selamat pun keluar hospital sebab operation appendiks.  Sekarang ni masih lagi cuti dan berpantang...get well soon ya...
tq for reading...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails