01 Januari 2013

Welcome 2013 & Exchange Gift

Rasanya ni tahun kedua department aku buat exchange gift.  Walaupun bukan paksaan tapi selalunya semua staff terlibat melainkan ada yang bercuti masa hari kejadian.  Untuk permulaan, kena pilih belon dan kali ni aku pilih kaler putih, sucilah kononnya..auwww... kat dalam belon tu ada no. dan no tulah no. gift yang kita dapat.
Untuk beli hadiah tu mestilah ada beberapa syaratkan...yang aku tahu dan ingat, harga mestilah RM 20 dan ke atas.  Kalau makanan bukan yang dah nak expired.  
Dalam belon putih suci yang aku pilih tu ada no. 26.  Ehhh...untuk mengeluarkan nombor tu, kenalah pecahkan belon tu dulu, kalau tak camner nak tahu kita dapat nombor berapa, ya tak...so masa menyerahkan hadiah tu kenalah ingat hadiah yang dia bagi tu nombor berapa.  Macam aku ni, boss yang bagi hadiah no. 26...horreyy dapat boss punya!! Pembungkusan pun dah cantik menarik...kembang hati aku kejap...hahaha...nak tau ke hadiahnya apa???  Tak nak tau ya..tak per aku bagitau jugak sebab nikan blog aku...kenalah bagitau...tapi kenalah scrolllllllllllllll dulu...
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
v
tadaaaa.....

wallet
masih simpan..rasa sayang pulak nak pakai...
tq for reading

1 ulasan:

  1. cantik wallet tu. Kc pun suka main tukar2 hadiah. best!!

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails