25 Januari 2013

Novel Untuk Di Jual

 Murah! Murah!  Cepattt...siapa cepat dia dapat...
Aku nak let go novel-novel yang ada dalam simpanan
Sebabnya kat rumah aku dah tak ada ruang nak menyimpan
Sebab utama aku nak beli novel baru lerrr...hehehe
kat shelf tu dah hampir penuh...
kalau aku beli lagi, tak ada tempat nak simpan dah...
lepas tu nanti mesti tak larat nak dengar suara-suara 
sumbangsih kannnn...so sebelum berbunyi
baiklah aku buat sesuatu yang berfaedah...
Untuk novel yang ketebalan yang standard ni,
aku jual setiap satu pada harga RM 12
pada novel yang tebal dan harga asal melebihi RM 30
aku hanya jual pada harga RM 20 sahaja.
 Cinta Awek dan Pakwe
 Gemersik Kalbu
 Suamiku Encik Perfect 10
SOLD
 Kejora Di Langit Cinta
Setulus cinta
 Chan Rak Ter...Aku Cinta Kamu
Jodoh Itu Milik Kita

kalau ada yang nak beli novel lain, boleh jengah kat fb saya ya...
saya kurang update novel utk dijual kat blog...so sudi-sudikanlah 
menjengah ke fb saya.

8 ulasan:

  1. Sy dah lama tak baca novel...

    BalasPadam
  2. SUAMIKU Encik PERFECT 10 ada lagi x?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Suamiku encik Perfect 10 masih ada. sy cuba masuk kat your link tapi tak boleh.
      Boleh email sy kat yatizul88@gmail.com

      Padam
  3. saya dah email... saya nk novel nie dah lama cari ^^

    BalasPadam
  4. saya nak sgt2 novel nie... berapa harga nie

    BalasPadam
  5. Ade lagi tak? Email saya eh ~ nurmengyuelovemyself@yahoo.com

    BalasPadam
  6. ada lagi tak? NAKKK ~
    email saya nurmengyuelovemyself@yahoo.com

    BalasPadam
  7. salam..kak nk tye novel jodoh itu mlik kita ada lgi x??dn bpe ye arge nye.terima kasih

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails