15 Februari 2013

Lazeez @ Senawang

On the way nak balik kampung hari tu, singgahlah untuk lunch kat Lazeez Senawang ni.  Dikhabarkan fames dan sedap seantero Senawang.  Aku dah lama dengar dan baca kat tenet...haruslah menggelupur nak mencuba kannnnnnnnn....Cakaplah dengan en suami, ajak lunch dulu sebelum balik kg...dia okey aje.  Laju-laju pasang GPS dan google kat mana letaknya restoran ni.  Haissh sesat juga, sudahnya tanya ajelah dengan orang lagi senang...
Rasanya yang kita orang pergi ni, cawangan dia kot.  Sebab setahu aku ada lagi satu kat area atas sikit dari Taman Marida...ntah betul ntah tak, maaflah ya kalau salah.
Masa kita orang sampai ni, hanya ada dua family aje.  Kita orang ambil meja kat sebelah luar, sedap aje berangin.  Angin kebetulan kuat pulak...Aku ambil Lazeez lamb, en suami ambil lamb kabsah, anak-anak ambil ayam.  Nasi dia macam nasi hujan panas aje aku tengok tapi macam kering sikit.  Sup dia sedap sangat.  Nasi arab ni memang kena makan dengan sambal dia kan...so kalau tak ada sambal tu, mau juga tercekik...hehehe...bagi tekak aku, biasa-biasa aje...lain orang lainlah citarasanya kannnnn...
Gambar makanan memang tak ambil, makanan sampai laju aje makan...nak cepat balik kg katanyaaa....
Tu ajelah nak cerita...tq for reading

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails