13 Februari 2013

Tesco Kajang

Ke Tesco kami minggu lepas.  tapi dua orang yang kecil ni aje yang ikut.  Abang dengan kakak tak balik sekolah lagi, jadi tak dapatlah nak mengikut.
Gambar barang-barang dapur tak ada, hanya gambar makan-makan kat food court tesco aje yang aku ambil.
selalunya kalau ke sini,memang sizzling aje yang aku dan en suami order.  Yang lain macam tak menarik aje.  Hari tu masa nak order sizzling ni, aku tanya danial, nak makan apa?  Laju aje dia tunjuk gambar mee hoon goreng.  Okey mee hoon satu!
Sekali bila dah siap, sizzling aku yang sedap di makannya.  sudahnya akulah yang terpaksa menghabiskan mee hoon goreng dia tu...itupun tak habis...sebab dia pun bukannya habis makan sizzling tu.  Qaseh pun share sizzling ayah dia punya...
Nilah ghoper mee hoon goreng yang aku orderkan untuk danial.  Rasa okey tak mengecewakan...
tu ajelah nak citer...nanti citer lagi ya...
terima kasih datang jenguk-jenguk kat sini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails