26 Februari 2013

Tunggu Ibu

tulah kerja dia orang sekarang ni...sementara ayah dia belum sibuk ni, dapatlah peluang bermain-main kat taman permainan stadium kajang ni.  Danial dengan qaseh memang pantang kalau lalu kat depan stadium tu, laju aje ajak singgah kat sini.
Gambar-gambar ni aku ambil secara curi curi.  Dia orang tak perasan yang aku dah sampai kat situ.  Masa tu aku tengok Danial lah yang paling aktif...siap buat jimnastik lagi...kan main ko lagi ya...Qaseh tengah duduk dekat ayah dia...baru lepas kemalangan rupanya...dia terjatuh masa tengah main kat situ...apalagi jadi bahan gelak abang dengan kakak dialah.  Elok-elok budak tu tak menangis sebab jatuh, dah kena gelak terus lah menangis...hahaha...ehhh ibu pun tergelak sama...sorry baby!
Kalau ke sini kita orang jar rang-jar rang nak singgah makan sate kat Hj Samuri tu.  Bukan apa, sebab tak cukup quorum...abang eimran kan tak ada, sebab dia sekolah petang...selalunya bila aku dah sampai terus aje balik, tapi hari tu danial boleh pulak cakap nak makan sate...Adam lapar, adam nak makan sate...dah lah bau sate tu memang menggoda-goda...memanggil-manggil...maunya budak tu tak lapar, tunaikanlah juga hajat dia tu.  Tapi yang geram tu, dia bukannya nak makan pun...minum air aje.  Last-last tapau juga bawa balik...
Tu ajelah cerita kali ni.  Terima kasih sudi datang baca...nanti datang lagi ya

4 ulasan:

  1. Ok! nanti saya dtg lagi...

    BalasPadam
    Balasan
    1. datang tau..jgn tak datang...hehehe

      Padam
  2. budak2 nie kalo dah nampak playground...
    haruslah nak gi main kan...
    ciannnn lah qaseh....
    dah kena bahan...
    malu lah tu sbb tu terus nangis...
    ciannnn dia....

    BalasPadam
    Balasan
    1. budak2 kan...mmg tunggu peluang aje nak
      kenakan sorang sorang...

      Padam

Related Posts with Thumbnails