06 Jun 2013

Dinner @ Ramal Food Junction

Semalam balik kerja perut aku bernyanyi samba kelaparan...padahal tengahari tu dah makan nasi, still kebulur lagi.  Sejak baik demam ni, nafsu makan aku menjadi-jadi... Tengah elok berkeroncong tu, ajaklah en suami makan kat Ramal Food Junction ni.  Bolehlah pekena satay willy sekali.  Tapi agenda yang utamanya aku nak pekena meatball abang burn yang heboh dah satu tanah melayu ni kesedapannya!
Ko ingat aku tak terliur ke tengok lepas sorang-sorang duk tayang meatball abang burn ni...hoooiiii tak boleh tahan tau...dan semalam berhentilah meleleh air liur aku ni...hilanglah sudah kempunan aku nih...terus terang aku cakap, aku tak berkesempatan lagi nak pekena meatball kat ikea nun yang juga di war-war kan tersehdap kat area kolumpo ni...dah memanjang panjang aje beratur kat food court ikea tu...ko ingat en suami aku suka suki nak menunggu...kim salam...jadi makan ajelah meatball abang burn ni dulu...panas-panas masuk perut aku...sehdapnyaaaaaaaaaaaaaaaa...aku suka kalau perut kosong lepas tu makan something yang panas...fuhhhh rasa meletup-letup kat dalam perut ni...hahaha...Ini pun kira nasib baik abang burn ada buka cawangan kat area kajang.  Kalau tak ada, terpaksalah aku memaksa kakak aku bawa gi makan meatball ni kat Taman Dagang nun...
Ni eimran punya...ayah dia, aku orderkan burger kambing...memula nak makan sate kambing kat willy tu, tapi tak ada pulak.  So makan burger kambing ajelah ya...yang lain-lain berkongsi makan meatball, wedges dan satay willy.  Simple dinner aje malam tadi.

Tu ajelah nak bagitahu...terima kasih datang baca.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails