20 Jun 2013

Family Day @ Pklg Balak Part 3

 Nilah kumpulan yang bergelar juara...
 Kumpulan Yasmin di tempat ke 2
 Kumpulan eimran tempat ke 3

syok tengok dia orang ni main volley ball.  memula perempuan mendahului, lepas tu berjaya di cantas dek budak lelaki...last aku pun tak tahu sapa menang.  Aku dah naik atas tengok persiapan untuk BBQ...setakat tengok ajelah...muehehehe...
kalau datang sini, mesti dia orang nak cari remis ni.  macam lala tapi kecil cinonit benor.  Masak pun sama macam lala juga.  
 Ni en suami tengah membakar arang untuk BBQ
 macam-macam ada.  ikan dah semestinya. ketam, udang, ayam & sausage...
 ni breakfast pagi esoknya sebelum balik.  nasi lemak ada ikan masin.
yang ni beli saja, bukan buat...

Danial masa mula-mula tak nak mandi laut kononnya...nanti takut hitam...sekali dialah no.1 yang tak sudah-sudah duk berendam dalam air laut tu.  Hari nak balik tu pun dia sempat jugaklah mandi laut seround.  abang dan kakak tak mandi pun dia tak kisah...asal ada orang kat laut jer, mulalah dia melompat depan aku nak pergi mandi laut...
Lagi satu gambar yang aku captured menggunakan hp pintar.
Dengan ini habislah sudah cerita family day kami.  Aku nak buat entry
untuk majlis walimatul urus anak sedara en suami tu, sekali gambar semua
danial dah delete dari hp aku..ggrrr..geram aje aku...
aku berialah pergi masjid nak ambil gambar dia orang nikah, sekali tengok
semua dah hilang...nantilah aku cilok kat fb in laws aku...
kamera dia orang pun cencanggih...gambar cun meletups...
okey itu aje cerita kali ni, terima kasih datang baca.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails