18 Jun 2013

JPO

Dari Legoland tu, kita orang terus ke JPO pulak.  Memang tak ada benda nak cari kat sini pun, sekadar jenguk-jenguk aje...muahahaa...tapi memandang kan masa tu dah gelap, kita orang pun mengisi perut yang memang dah lapar...plan asal nak ke JB balik konon-kononnya nak makan kat Stulang.  Tapi memikirkan nak ke JB tu pun boleh tahan jauhnya...kita makan ajelah kat sini.  Gambar memang tak ambil satu pun, sebab sangatlah penat.  Kaki pun sakit.  Aku dan yasmin sambar sandal sorang satu kat Vincci...hahaha...vincci aje yang mampu...
Ni ajelah gambar yang aku sempat ambil.  Lepas makan jalan-jalan kat bahagian atas...ada berkenan dengan kasut Clarks, tapi dah agak dah mesti SA tu cakap, ni aje yang tinggal...last piece!  so tu jugak lah yang berlaku kat aku.  Mana yang berkenan mesti dah habis size...jadi mohlah kita balik.  Sebelum tu shopping cekelat sikit untuk kudap-kudapan penghilang mengantuk kat dalam kereta.

Lebih kurang pukul 9 mlm jugaklah kita orang gerak dari JPO ni.  Masa tu pun hujan renyai-renyai.  Kereta adalah banyak nak menghala ke KL.  Singgah beli air panas kat RnR Pagoh aje.  Lepas tu meneruskan perjalanan ke Pengkalan Balak.  Kita orang sampai dalam pukul 12 lebih juga.  Kat Pklg Balak ada family day side en suami.  Hari sabtu menghantar pengantin bertandang ke rumah lelaki, belah petangnya ada family day.  Family day tu in next entry.

Terima kasih datang baca.

1 ulasan:

  1. kkdg rasa frust kan bila kasut yg kita kenan...
    kasut tu gak lah yg dah xde stok...

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails