18 Jun 2013

Lunch @ Wong Solo

Ni lunch lepas balik dari Pengkalan Balak.  Cerita family day tunggulah dulu ya.  Malas betul sebab gambar banyak.  Sebelum balik rumah singgahlah dulu untuk mengisi perut. Lagipun masa tu dah memang time lunch.
Boleh 3 ketul ni aje gambar yang aku ambil...atas tu gado-gado, ayam bakar ni dengan terung berlado.  Selalunya kita orang memang akan ambil set untuk satu family.  Gado-gado dgn terung berlado tu kita orang add on.
Kali ni makan sampai berlebih pulak nasi.  Last makan dengan bibik sebelum dia balik dulu, sampai tak cukup nasi...Lauk pun berlebih siap tapau lagi.  Tu jugaklah buat makan malam.
Kat Wong Solo ni jugalah hp pintar aku tu tercicir...Nasib baik aku ada simpan resit pembayaran, bila call memang dia kata ada satu hp tertinggal...syukur alhamdulillah...aku rasa tertinggal kat kaunter masa nak bayar...sabar ajelahkan...

Kalau ke Wong Solo ni, anak-anak aku tak sah kalau lepas tu tak ke Tutty Fruitty...ais krim tu sikit aje, yang lebihnya topping tu...kalau hp aku tertinggal kat Tutty Fruitty ni memang wasallam...sebab aku tak ambil pun resit pembayaran...

Tu ajelah nak cerita.  Terima kasih datang baca.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails