16 Jun 2011

Eksidensi

Maunya tak eksiden kalau dlm gelap pun nak melompat2...Aku dah tutup lampu pun budak 2 orang ni masih syok lagi nak bergurau senda...sekali berlaga...sapa yang sakit???  Danial punya meraungggg...tak sanggup aku nak dengar.  Dalam samar2 kegelapan tu tengok mulut dia berdarah.. panik kita orang.  Kelam kabut on kan lampu balik...sekali tengok sikit jer...

Berlaga ngan kepala dak kecik ni hah...bila aku sibuk ambik gambar danial dia pun terus baring suh ambik gambar dia lak...masa danial duk meraung tu, dia pun panik gak...kejap tengok ayah dia, kejap tengok aku...takutlah tu kena marah...
dia pun nak ambik gambar gak...

2 ulasan:

  1. anda dipilih utk menerima hadiah dri sy sila ke sini
    http://www.my-shopping2u.com/2011/06/blog-yang-menerima-hadiah-dari-saya.html

    BalasPadam
  2. hoho.. cian nya.. tu lah lompat2 lagi.. sama je ngn budak berdua kat umah ni...

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails