21 Jun 2011

Milk A Deal @ MAD

Akhirnya aku pun terjebak sama mengorder kek cawan yang sedap ni dari MAD.  Aku order bulan Mei lepas, tapi baru ni aku gi collect.  Sebelum gi tengok wayang, aku pergi collect kek ni.  Sebenarnya ada macaron sekali tapi sungguh tak senonoh...tx sempat nak gambar!  Aku berjaya selamatkan 1 aje macaron untuk kakak aku...tu pun tak dpt nak snap gak sebab lupalah pulokkkkkkkkk....
Sebenarnyakan masa ambik kek cawan ngan macaron tu, Tina dah pesan kalau nak makan macaron tu kena tunggu few hours.  Aku pun dengan confidentnya cakap okkkkkkk...tapi bila masuk kereta aje, tulah yang dia orang duk attack dulu...yalah kaler2kan...aku cakaplah ni(sambil tunjuk kat macaron tu) tak boleh makan lagi, kena tunggu 2-3 jam lagi baru boleh makan.  30 minit aje dia orang boleh tahan, lepas tu tanya lagi...apesal lambat sangat boleh makan?  orang tu kata baru masak, kenalah tunggu...alaaa tak kisahlah, bagi jerlah...lepas tu, ada lagi...laaa suka ke?  tak sangka pulak tekak omputih ya...selalu kalau resepi omputih ni tak mau sokmo...sapa tu?? hahaha lu pikirlah sendiri...

Tapi carrot cheese tu memanglah SEDAPPPPP...terasa-rasa kat bibir lagi ni...danial makan cream cheese tu aje, kek dia bagi kat aku.  eimran tak ada mood nak makan sedap terover excited nak tengok wayang...selamat satu cupcake...yasmin rasa sikit aje...selamat lagi satu...ayah dia orang tak nak dah, sebab dah makan macaron...qaseh pun tak nak jugak.  Sudahnya 4 biji tu selamat masuk perut aku sorang...hahahaha...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails