20 Jun 2011

Kungfu Panda 2


Hari tu kan aku gi collect tiket wayang kat nuffnang, ingat lagi tx?  So sabtu lepas barulah berjaya gi menonton dengan anak2 bertuah...yaaaa..bersama anak2 bertuah termasuk danial dan qaseh.  Tak ada sorang pun tertinggal kecuali ayah dia orang yang siang2 lagi dah cakap tak nak pergi...dulu masa dating ok aje gi tengok wayang....Ni jugak kira pertama kali aku masuk panggung balik selepas kahwin and beranak pinak!  Selepas 10 tahun tu...
Kita orang tengok citer kungfu panda 2.  Memula eimran nak tengok x-men tapi pukul 10 mlm.  Citer ni aje dlm pukul 5.20pm.  So layan ajelah...20 minit pertama danial dengan qaseh duk diam sebab takut tengok screen besar ngan sound system berdengung.  qaseh siap peluk kuat lagi kat aku...tapi siap lah lepas tu...engine dia orang dah panasssss...tak tau duk diam.  Nasib baik kita orang dapat seats kat depannnnnnnnn sekali, so budak 2 orang ni syok aje kejap kat aku kejap kat makngahnya...bila aku suh diam, danial selamba dek aje,' i'm sorry...byklah ko punya sorry...gi naik lori...
Eimran kata dia suka sangat tengok citer ni.  Esp part Po duk main2 ngan bom tu.  Ada part jugak yang danial ketawa mengekek macam paham aje...
Sebelum balik suruh anak2 bertuah ni posing dulu kat transformers yang nak keluar hujung bulan ni...alamakkkk...dah janjilah ngan eimran nak tengok yang 3D punya...habislah aku dia tuntut nanti...boleh dengan syarat danial dan qaseh sila duduk rumah...sapa nak jaga???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails