18 September 2012

Kali kedua...

Kalau ikutkan hati aku ni, memang tak nak dah datang makan kat sini...tapi en suami aku tulah yang beria-ia ajak makan kat sini.  Sebab utama dia nak suruh aku rasa ada satu air tu sedapppp sangat katanya.  Tapi air yang sedap tu bukan kat cawangan sini, tapi  cawangan yang dekat Setia Mall.  Ntah berapa kali dia pergi berdiskusi dengan kawan2 dia, mesti duk order air yang sama...tu yang dia beria benar nak suruh isteri dia ni pun sama rasa.  Oklah saya yang menurut perintah.
Masa dia tanya aku, nak tak makan kat restaurant ni, susah benar aku nak jawab 'ya'.  Sampai dua kali pusinglah kita orang.  Tapi sebab niat murni en suami nak suruh juga aku rasa air yang di khabarkan sedap sangat tu, aku pun setujulah.  Baikkan suami saya..auwww...
Danial aku orderkan dia bubur...sambil tu aku pun suap jugaklah sesudu dua.  Aku punya taufu fa panas tu aje.  Bibik ngan Yasmin order nasi goreng ayam.  Aku tengok dua2 orang pun tak habis.  Eimran order apa aku tak ingat.
Nilah air yang di katakan sedapppp sangat tu.  Aku lupalah apa ke nama nya.  Sekali bila en suami sedut aje...ehhh apasal tak sama macam yang saya minum kat Setia Mall tu...tawar hebeh aje aku rasa air tu...kesian kat laki aku, beria nak suruh isteri dia rasa, sekali hampehhh...
Nak sedapkan rasa hati yang keciwa, tukang bancuh air kat Setia Mall tu tak sama dengan yang kat sini...nama restaurant aje yang sama...lain kalilah kita pergi kat Setia Mall tu, awak rasalah air tu, memang sedap.
Qaseh makan ice-cream aje...lepas tu sibuk nak taufu fah aku tu...
ok tu aje..tq for reading.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails