04 September 2012

Open House @ Raya Keenam

Open house ni kat rumah kakak aku kat Mantin.  Untuk family start dari pukul 3 petang.  Bila dah masukkan gambar ni, baru aku perasan yang banyak menu dia aku tak makan... hehehe.  Yang aku ingat aku makan sate ngan green lamb aje.  Sorry tak ada gambar sebab tuan tanah memang menikmati hidangan tu...*tipu*...sebenarnya malas melampau!
Menu yang aku tak sempat nak rasa...sebenarnya bukan tak sempat...dah kenyang sangat, nasi lemak yang dikhabarkan wangi macam letak minyak wangi...sambal nasi lemak pun sedap, laksa, ketupat palas ngan rendang ayam yang dikatakan sedap juga...ishhh ishh ishhh banyaknya yang sedap...macam mana aku boleh terlepas pandang rasa ni...
 kazens
 pak cik saya
 laksa oh laksa
 ketupat palas huk huk huk
 qaseh suka pakai tudung syria ni.  tak buka sampai nak balik...terserlah kegembolan pipinya itu
qaseh yang ambik gambar kita orang ni...hebatkan budak sekarang...
aku balik pukul 9.30 mlm sebab nak tengok karoot komedia x raya tu.  sebelum balik sempatlah rasa kue teow share ngan eimran.  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails