27 September 2012

Lunch@Wong Solo Tmn Dagang, Ampang

Lunch apa ke nama kalau dah pukul 3...sianlah kat anak2 aku, lambat lunch.  Sib baik tak ada yang gastrik...Ini adalah kejadian hari Sabtu lepas.  Aku ada aktiviti korporat sampai pukul 1, lepas tu kena pulak balik sendirikan...haruslah dia orang kena tunggu aku, tu yang sampai pukul 3 petang..
Malas nak fikir kat mana nak makan, yang senang dan memang akan lalu kat laluan ni, singgah ajelah.  Aku share aje ngan Yasmin...dia tu bukan makan sangat nasi, nak ayam aje yang lebih.  
Add on gado-gado ni.
Aku order air ni, apa ke namanya...jus poligami.  Sedap jugak.  Danial order carrot susu lepas tu tak nak. Paw air makngah dia.  Yang lain milo ais ngan sirap.  Habis makan2 ni, balik rumah jap, buat apa yang patut, lepas tu keluar ke Ampang Point pulak.  Tulah tujuan utama anak-anak aku terutama Eimran nak ke Desa Pandan tu.  Oklah, lepas ni aku ngan kakak aku bersantai2an kat Ampang Point sampai Yasmin menangis kebosanan.  Teruk betul dia tu...
Oklah, tq for reading.

1 ulasan:

  1. salam rindu yati..eee ngeri lak akak nk minum jus poligami tu ek..takut terkena badi lak..hahaha!!

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails