07 September 2012

Kopi 434 Lagi

Aku dah kehabisan stok kopi 434 ni masa bulan puasa lagi.  Punyalah menahan perasaan nak minum kopi ni, sampai aku ajak en suami pergi Muar hari tu...pergi pagi balik tengahari.  Tapi dia tak setujulah pulak...
Balik dari cuti raya hari tu, dapat envelope tertulis nama aku.  Tapi dah boleh agakdah apakah isinya...Sukaaaaaaaaaaaaanya bila tengok kopi ni siap dua bungkus lagi dia bagi.  Thank you kak Linda.  Cam tau-tau aje aku dah kehabisan stok.
Kawan aku tu siap bagi sekali dengan perencah mee bandung Mak Pon.  Tapi aku tak cuba lagi.  Nanti dah cuba aku update kat sini ya.
Lepas tu another friend orang Sabah pun ada bagi ole-ole from Tawau.  Dia orang kan balik beraya di sana.  Aku pun ada berkirim udang kering dari sana.  Gambar tak ambil lah pulak sebab masa tu sibuk dah nak bersiap ke majlis bacaan yassin dan solat hajat untuk anakanda eimran.  Kawan aku tu bagi kuih cincin, punyalah sedap sampai kan en suami pun kata sedaplah kuih tu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails