26 September 2012

Sup Ikan Merah

Ini adalah schedule post...aku letak tengahari sebab masa buat ni memang untuk lunch time.  Sesuai sangatlah kan dengan waktu sekarang.  Tapi bukan aku masak hari ni tau...ni menu satu atau dua minggu yang lepas.  So semuanya tinggal gambar aje...
Masa nak masak sup ni, aku main hentam kromo aje...ingat2 lupa...ayat macam orang terror masak ajekan..hehehe...Sesuka hati aku aje nak masukkan apa.  Aku ada letak karot ngan tomato.  Aku ada letak jugak rempah kurma dalam sesudu besar jugaklah.  End up rasanya bolehlahhhh...rasalah sup ikan...ngeh..ngeh..ngeh...
Aku dah bagitau ngan anak-anak aku, kalau tak sedap, letak aje kicap..hahaha...nampak macam tak ada sapa pun yang letak kicap..maknanya oklah tu kan...pujilah diri sendiri...
semenjak dua menjak ni, tahap kemalasan aku nak memasak adalah maks.  sebab tu entry pun lemau aje...kalau masak tu, rajin jugaklah aku nak snap2 gambar...ni harapkan bibik ajelah masak...balik2 sambal...kuasa aku nak ambil gambar samballll...tu banyak gambar makan kat kedai aje, dasar pemalaskan...haiii cepatlah datang balik aura kerajinan aku ni...hik..hik..hik...macamlah masakan aku tu mengancam sangatttt...
oklah tq for reading.  Jom lunch.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails