28 September 2012

Rileks Time

Masa jalan2 kat Ampang Point hari tu, terus ajak kakak aku gi urut kaki/refleksology.  Tingkat berapa aku tak ingatlah tapi sama floor ngan kedai buku popular.  Kita orang ambil 1 jam.  Wahh bestnya...nampak slow and lembut aje tangan dia duk ngurut, tapi kuat tau...
urutan siam tu...
Memula kaki di rendam kat dalam air yang boleh tahan jugak panasnya.  Fuhh hilang penat2 aku beraktiviti belah pagi tu.
Masa aku tengah berurut nilah yasmin duk sibuk tanya pukul berapa? lagi berapa lama nak habis?  Haaaiiiiyaaa...baru nak ambil mood rileks2 sekali tengok dia dah 'hujan'...sabar ajelah aku.  Lepas tu masa kat Popular, hilang pedoman sekejap dia.  syok aje ambil tu ambil ni...aku pulak yang rasa nak 'ribut taufan' masa kat cashier...hehehe
Tulah aktiviti sabtu lepas.  Malamnya pulak gi makan satay kat satay station. entry tu aku dah buat awal2 lagi.Aku kan suka buat entry sesedap rasa, tak ikut susunan langsung...
Tq korang baca entry merapu aku ni.

1 ulasan:

  1. Kena hati-hati bagi diorang urut kaki Yatie, beberapa bulan lepas saya p urut kaki kat tempat camtu juga (nama tempat biarlah rahsia) lepas balik esoknya kaki saya rasa lemah dan kebas-kebas. Mana taknya si tukang urut tu asyik urut kat tempat yang sama. sakitnya x usah cakaplah, bila saya g jumpa doktor kat ampang putri, doctor tu kata laen kali jgan bagi orang sembarangan urut kaki kita... Dah saya dah takut nak g tempat2 camgitu lagi.

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails