03 Ogos 2010

Hari Bakat Pasti 2010


bersama ustazah
panel juri
tengah cabut undi nak pilih surah

Hari Ahad lepas tx ada chance nak bangun lambat. Seawal 7.30am yasmin dah kena berada kat sekolah dia, berkumpul utk ke Hari Bakat Pasti yg diadakan kat Hulu Langat. dia pergi dengan cikgu sekolah. lebih kurang pukul 9am kita org lak gerak ke Hulu Langat. Yasmin terpilih utk kategori hafazan. So, dia kena hafal at least 12 surah. 2 surah wajib (Al-fatihah dan Ayat Turkursi).10 lagi surah2 pendek. Mula2 aku pun cam tx caya jer dia masuk hafazan, almaklumlah nak kena baca sorang2 kat depan... sebenarnyer yasmin ni tx tahu nak kategorikan sbg pendiam ke atau ape. kalau kat umah mcm 'mak nenek' tp kalau gi umah sedara sebelah en suamiku jgn harap dia nak buka mulut, sebutir ayat pun tx keluar! kalau dia nak apa2, dia akan bisik kat telinga aku ni. tu pasal aku cam tx caya jer dia masuk hafazan tu...masa menunggu turn dia nak kena panggil tu, aku dah geli2 perut, suspense...tp dia aku tgk rileks jer cam tx ada perasaan lak...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails