12 Ogos 2010

Juadah@1 ramadhan


::gambar kredit to en google::

Sana sini org duk citer pasal menu buka puasa semlm. Aku tx masak pun, walaupun semlm cuti 1/2 day. Panas betul semlm terus hilang mood aku nak fikir masak apa! Sebenarnyer mmg dr awal lagi aku tx nak masak sbb nak bawa yasmin gi pasar ramadhan. Tx sangkalah pulak ramai org. Bak kata eimran,"byknyer semut besar...". Kuih muih langsung tx beli sbb dah habis. Nak beli roti john pulak, beratur panjang. Sudahnyer aku beli pajeri terung ngan rojak ayam. Untuk yasmin n eimran aku belikan ayam golek sebelah. Alhamdulillah utk 1st day semalam tx ada yg membazir, semua habis di makan.

2 ulasan:

  1. Ya Allah

    bestnyaaaaaaa~~~~

    Terliur..

    rindu nak balik Msia mau g bazar Ramadhan T_T

    psst..Anak akak comel2..suke tengok muka diorang :D

    BalasPadam
  2. jangan membazir kanns..

    salamm ramadhann akak yati ittewww

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails